Sunday 4 August 2013

Sekitar Ramadhan

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum. :) Sudah agak lama CikNin tak update blog terchenta ini. Jadual CikNin sekarang memang padat dengan kuliah dan tugasan yang menimbun. Tugasan yang pensyarah bagi pulak, kadang-kadang nak dalam masa satu hari je. Mahu tak semput nafas kami ni. Well, this is what we called student's life. :D

Ramadhan tahun ni, masih lagi di tempat orang dan di tempat baru. Maklumlah, CikNin kan dah pindah duduk rumah sewa sekarang. Jadi, Ramadhan tahun ni lebih banyak berbuka dekat rumah. CikNin dengan housemates yang lain takdelah masak hari-hari. Kadang-kadang je, itu pun kalau tak penat lepas balik dari kelas tu. Kebiasaannya kami masak nasi dekat rumah, lauk beli dekat kedai. Senang. Heh. ;)

Dalam kesibukan TESLians semester 4 ni, sempat jugak kami menganjurkan Majlis Iftar bersama Senior dan Junior, di bawah pimpinan Alif. CikNin jadi exco Siar Raya. Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar dengan exco-exco yang lain. Berbuka dengan nasi Beriyani kami malam tu. Terbaiklah exco Makanan! Selepas berbuka puasa, kami solat Maghrib dan Hajat berjemaah. Alhamdulillah :)



Senior! :)

:D

Excos!

Aniq, the emcee of the night

Alif dan Aniq

Dengan Aniq

Bersama Senior Ifwat

With Erpow

Shee dan Erpow

Shee, Aniq & Erpow

Nurul & Aniq


Orang-orang kuat

Pakcik-pakcik Arab

Le Twins

So, itulah sebahagian daripada gambar-gambar sekitar Majlis Iftar tu. Alhamdulillah, tercipta lagi satu kenangan antara kami. ;)

CikNin pula sekarang ni dah pun selamat sampai di Kota Bharu. Ini pun tengah merancang nak buat Iftar untuk budak-budak 5 Cekal '11. Tengah survey tempat nak buat dekat mana. CikNin jadi organizer lagi tahun ni. Memang lemah sikit CikNin bab-bab nak cari tempat makan ni haa. Nak kena tempah lagi laa bagai. Huuu.

Salam akhir Ramadhan. :D

No comments:

Post a Comment